קורס פיננסי מקצועי – "סודות הבורסה שלך"

מה תלמד/י בקורס הייחודי "סודות הבורסה"?


מהם הסימנים לכניסה וליציאה משוק ההון?

איך נבחר במה כדאי להשקיע?

כיצד נחסוך אלפי שקלים בעמלות ודמי ניהול בתיק ניירות הערך?

מה ההבדל בין יועץ השקעות, מנהל תיקים ומסחר עצמאי?

בקורס אנו מתחילים ממושגי יסוד בסיסיים בשוק ההון והיכרות עם הבורסה וכיצד היא פועלת כל יום.

נמשיך ונלמד על כל אפיקי ההשקעה הקיימים כיום (מניות, אג"ח וכו') ועל כל המוצרים הפיננסיים בבורסה - (קרנות נאמנות, תעודות סל) היתרונות והחסרונות שלהם וכיצד להשקיע בהם.

נכיר את כל הדרכים להשקעה בבורסה: (בנק, בית השקעות ועוד) ונלמד כיצד להוזיל את העמלות ודמי הניהול בתיק ניירות ערך (חיסכון של אלפי שקלים בשנה)!

נלמד כיצד מנהלים תיק השקעות בפועל, כיצד מבצעים מעקב נכון ואיך מורידים את הסיכון בהשקעות!

בנוסף נלמד על המיסוי בשוק ההון וכיצד לתכנן אותו טוב יותר!

והכי חשוב – נלמד כיצד לזהות כניסה ויציאה משוק ההון ואיך להרוויח בכל מצב!

בקורס הזה אנחנו דואגים לאינטרסים האישיים שלך!
לא של הבנק, יועץ ההשקעות או מנהל התיק - רק לאינטרסים הכלכליים שלך!

זו לא אשמתך אבל זו האחריות שלך!

אני לא מנסה להטיל בך את האשמה על שלא לימדו אותך כיצד לטפל בכסף שלך.

מרבית האנשים לא עברו מעולם אפילו הדרכה בסיסית שתסביר להם כיצד פועל העולם הפיננסי של ההשקעות היום. לא בבית הספר, לא בתיכון ולא בצבא - אבל זהו ידע הכרחי ושווה המון כוח וכסף!

בקורס נלמד איך מנהלים משא ומתן, כיצד משקיעים בבורסה, אילו עמלות משלמים בתיק ניירות ערך וכיצד להוזיל אותן, איך הכי נכון לחסוך לילדים / נכדים / עבור עצמנו - בהפקדה חודשית קבועה וכיצד לבנות הון עצמי משל עצמך.

אם הגעת לדף זה, כנראה שאתה מבין שגם לך יש את היכולת לנהל את הכסף שלך (ושל משפחתך) וחשוב עוד יותר - יש לך את הרצון לגדול כלכלית

ולפתח עצמאות כלכלית משלך!

ישנם כל כך הרבה אנשים אינטליגנטיים, חרוצים, חכמים ומוכשרים שיכולים לתרגם את כל היכולות שלהם לעשיית כסף רב יותר ויצירת הון עצמי לעצמם!

אני לא אבין כלום... מהיכן מתחילים...

אתה תבין יותר מהר ממה שאתה חושב גם אם ניסית ללמוד את זה כמה פעמים בעבר וזה עדיין לא עזר.

מאות אנשים שעברו את הקורס הגיעו ללא ידע מוקדם כלל בתחום הפיננסי וכבר במהלך הקורס קיבלו הנחות בעמלות בבנק, ריביות טובות יותר לכסף שלהם והרוויחו הרבה יותר כסף בזכות עצמם והביטחון הפיננסי שלהם גדל מאוד.

אלפי אנשים כבר עברו את הקורס וכיום – מרוויחים הרבה יותר כסף, ביססו לעצמם הון עצמי וסידרו את הכספים האישיים שלהם.

המשפט אותו אני שומעת שוב ושוב מאנשים שעברו את הקורס הוא: "למה לא ידעתי את כל זה לפני 20 שנה? איך הרשתי לעצמי לעצום עיניים במשך כל כך הרבה שנים?"

האם קורס "סודות הבורסה שלך" מתאים לך?

הקורס מתאים לכל מי שרוצה לקחת שליטה על הכסף בחיים שלו, שרוצה להרוויח יותר כסף ומעוניין בהדרכה אובייקטיבית, מעשית ומקיפה על הבורסה. כל מי שמרגיש שהוא צריך כלים מעשיים על מנת לנהל את כספו בצורה נכונה ורווחית לאורך זמן.

הקורס לא מתאים לאנשים אשר מנהלים כיום את כספם בהצלחה רבה ומוציאים מכספם את המקסימום האפשרי.

מהי הייחודיות של קורס "סודות הבורסה"?

זהו קורס שאינו דומה לאף קורס בורסה אחר שעשית עד היום, מהסיבה הפשוטה שהוא ייחודי בתכנים הרבים הניתנים בו, ומוביל אותך בהדרכה צמודה.. צעד אחר צעד.. לבניית ולהשקעה נכונה לפי רמת הסיכון הנכונה לך. המטרה היא לשפר את איכות חייך ולנהל את כספך בחוכמה ובביטחון.

כמה ידע רכשת במהלך חייך בקורסים רבים שטרם קידמו אותך לעבר עצמאות כלכלית?

אנשים שהשתתפו בקורס "סודות הבורסה" דיווחו על הצלחה בניהול הכספים שלהם וכבר במהלך הקורס החזירו לעצמם את עלותו! הגיע הזמן גם למצות את הפוטנציאל הכלכלי שלך!

זכור - האדישות עולה הרבה כסף!

אני מזמינה אותך לדעת, להבין ולקחת שליטה על הכסף בחיים שלך!

מה לעשות אם אין לי הרבה כסף להשקעה?

רוב האנשים העשירים לא נולדו עם מיליונים. הם בנו את ההון העצמי שלהם בעצמם. הם לא חסכו בפק"מ כל חודש, אלא עשו את הכסף שלהם דרך השקעות רווחיות.

אני רוצה שגם אתה תתחיל לבנות לעצמך בסיס כלכלי!

הירשם עוד היום ותהנה ממחיר מיוחד ומהדרכות פיננסיות ייחודיות !

לא עדיף קורס "רגיל" בכיתה מאשר קורס אינטרנטי?

קורס "רגיל" בכיתה הוא עם עוד עשרות אנשים, ובסיום השיעור נותר לך לעשות שיעורי בית עם החוברת. בקורס אינטרנטי אתה יכול לחזור על השיעור כמה פעמים שתרצה, לצפות בו בכל זמן שנוח לך, בכל מקום ומהמחשב האישי שלך, לפי בחירתך. הקורס זמין עבורך למשך שנתיים מלאות,כך שאם עולה צורך "לרענן" חומר או לחזור עליו - זה פתוח ואפשרי לך!

כמו - כן, בקורס האינטרנטי ישנה אפשרות לשתף את בן/בת הזוג שלך - וכך שניכם מרוויחים יחדיו מקורס אחד!

איך לומדים עם קורס אינטרנטי?

בצורה קלה ופשוטה! ישנם 14 שיעורים, ונשלח לך מייל עם קישור לכל שיעור חדש שנפתח עבורך. כל שיעור בעצמו מחולק למספר חלקים , על מנת שהצפייה תהיה נוחה יותר. בכל שבוע ייפתחו עבורך שני שיעורים . בכל מהלך הקורס אני מרצה ישירות אליך למצלמה יחד עם מצגת עם כל החומר המקצועי הנלמד באותו נושא. בנוסף לכך, בסיום כל שיעור ישנן מספר שאלות נפוצות עם התשובות שלהן, ואם במקרה תעלה לך שאלה נוספת – אנחנו זמינים בכתובת מייל מיועדת לשם כך.

כשמדובר בכסף שלך, הבחירה היא תמיד שלך!

בוא ועשה את הצעד הראשון בדרך לשליטה על הכסף בחיים שלך!
הגיע הזמן להרוויח יותר כסף עבור עצמך!

  • עינב
    הי רינת, כיף לקבל ממך עדכונים. מאז שעשיתי את הקורס אצלך לפני מספר שנים - לא שילמתי באף בנק עמלות עו"ש ובעקבות שינוי בהתנהלות כבר לא צריכה הלוואות :-) המון תודה, עינב
    עינב
  • חנה מרום
    "מתנה לכל החיים"
    חנה מרום
  • גיטה
    רינת היקרה! איזה כיף לקבל ממך עדכונים :) ואיזה כיף לראות שמה שלמדתי אצלך אני מיישמת בפועל! מחכה לעוד קורסים חדשים שלך, כל מה שאת מוכנה ללמד אני מוכנה ללמוד ! נשיקות גיטה
    גיטה
  • עופרה
    הי רינת יקרה, אני סך הכל בחלקו השני של השיעור הרביעי, והחלטתי שחייבת להחמיא לך על ההסבר מאיר העיניים והאוזניים לגבי מושגי יסוד כמו נסח טאבו, הערת אזהרה, ותפקידם. למרות שרכשתי ומכרתי מספר דירות בימי חיי, המונחים לא היו נהירים לי... עכשיו, כשלמדתי זה שם 😄 כל טוב, עפרה
    עופרה
  • ילנה
    אני לא אגזים אם אגיד שהקורסים של רינת מעוז הכי יעילים בחיי. הגישה שלה, השפה שלה והקול שלה דוחפים אותנו למעשים . תודה ילנה
    ילנה
  • יסמין
    רינת שלום מה שלומך? הגעתי לקורס שלך בגיל מאוחר יחסית 33 וחצי. היחס שלי לבנק וכספים היה עד המפגש איתך אחד: כאבי בטן עזים. לא הבנתי בכסף, לא התעניינתי בכסף וכמעט ולא היו אנשים סביבי שחשבו שמצבי לא טוב, חוץ ממני. הרגשתי שהגישה שלי לנושא חייבת לעבור שינוי מהותי. השתתפתי בקורס שלך, לקחתי את הזמן, אני עדיין לוקחת, אבל דברים השתנו: רכשתי דירה, לקחתי משכנתה, פתחתי תיק השקעות שעובר כל ביקור שלי בבנק שינויים עדינים, לאט, יש לי סבלנות ואין סיבה שאכנס יותר מפעם בחודש לראות מה קורה בחשבון הבנק שלי. דברים צריכים זמן ויש לי זמן. עשיתי כסף לא המון, בלי לקבוע סכום, יצא שעשיתי בפחות משנה סכום נאה למדי. יש לי עוד במה לטפל, אבל אני יותר על הקרקע. הגישה לכספים ונדל"ן השתנתה ממקור לכאבי בטן, לאחראית ומציאותית. עברתי לעולם דימויים אחר, שאינו מתחום המחלות. היום הבנק והנדל"ן דומים עבורי לסופרמרקט גדול עם מוצרים שונים, שכל הזמן משתנים. תודה רבה לך. יסמין. 15 יוני.
    יסמין
  • הי רינת יקרה, אני סך הכל בחלקו השני של השיעור הרביעי, והחלטתי שחייבת להחמיא לך על ההסבר מאיר העיניים והאוזניים לגבי מושגי יסוד כמו נסח טאבו, הערת אזהרה, ותפקידם. למרות שרכשתי ומכרתי מספר דירות בימי חיי, המונחים לא היו נהירים לי... עכשיו, כשלמדתי זה שם ? כל טוב, עפרה
    עופרה
  • רחל ד.
    פקח לי את העיניים ונתן לי אומץ לעסוק בנושא הכספים שתמיד הרתיע והפחיד אותי...
    רחל ד.
  • אייר ה.
    אני חושבת שכל אחד צריך לעבור קורס כזה... כי הידע שקיבלתי – לא אוכל לקבל אותו בשום מקום אחר.
    אייר ה.
  • פני ק.
    קורס מעניין וחשוב לכל אחת... וכמה שיותר מוקדם...
    פני ק.
  • אורית ק.
    קורס חובה לכל אישה!
    אורית ק.
  • זאנה ר.
    מאוד נהנית מכל דקה... וישבתי מרותקת אחרי יום עבודה קשה...
    זאנה ר.
  • נטלי ל.
    קורס ששינה את חיי – או ליתר דיוק... הציל את חיי... שחרר אותי ממבוכה, תסכול, רגשות אשם, פקח והאיר את עיניי ונתן לי אומץ להתמודד עם נושאים כספיים שהיו זרים לי לחלוטין...
    נטלי ל.
  • חגית נ.
    הקורס הכי חשוב שעשיתי בחיים... צעד ראשון לשינוי החיים הכלכליים שלי...
    חגית נ.
  • טל א.
    ניהלתי בהצלחה את כל העולם ועבור כל העולם, חוץ מאת את החיים הכלכליים שלי ... עד שהגעתי לקורס הזה.
    טל א.
  • ורד ק.
    חבל שלא עשיתי אותו לפני 20 שנה.
    ורד ק.
  • איזבל ד.
    נתת לי כלים שהיו חסרים לי כל החיים.
    איזבל ד.
  • ענבר ה.
    רינת יקרה, מזה שנתיים אנו מחפשים דירה להשקעה לא הצלחנו להתקדם, לא הצלחנו להחליט היכן לקנות אותה, ולא ידעו איך בכלל נוכל לדעת אם אנחנו קונים במחיר יקר מדי . הקורס שלך מיקד אותנו , הבנו איך לבדוק את מחירי הדירות, מה לשאול, על מה להסתכל, זה בדיוק מה שהיינו צריכים ! אחרי שצפינו בפרק של אפשרויות המימון לדירה, הבנו שאנחנו יכולים בעצם לקנות 2 דירות עם הכסף שלנו – במקום דירה אחת – וזה מה שעשינו : אז אני שמחה לבשר לך שקנינו דירת חדר וחצי , בקרית מוצקין, בסכום של 350,000 ₪. היא מושכרת כבר ב 1600 ₪ ועכשיו אנחנו מתכוונים לקנות דירה נוספת. הקורס הייתה אחת ההשקעות המשתלמות ביותר לנו. תודה רבה רבה. ענבר.
    ענבר ה.
  • סאני ק.
    אין ספק שאני אדם אחר אחרי הקורסים! הידע הרב שצברתי, האמון שרינת נטעה בי, ישמש אותי עוד עשרות שנים.
    סאני ק.
  • עינב ה.
    בסופם של שנתיים אני יכולה לסכם ולומר שרק בזכותך אנחנו קונות דירה. המון המון המון תודה לך!
    עינב ה.
  • דוד הכהן
    לרינת מעוז שלום, סיימת לעבור על הקורס "סודות הבורסה" בהנחייתך. אני חייב לציין כי למרות שיש לי השכלה וניסיון בתחום הכספים והביטוח, ולמרות שכ-80% מהקורס היו דברים שידעתי, הדרך בה העברת את הקורס, בצורה ברורה, מעניינת ובגובה העיניים, היו בשבילי חוויה מצוינת, וכי את ה-20% מהחומר שלא ידעתי השלמת לי בצורה מרשימה. נראה לי כי זו ההשקעה הטובה ביותר שעשיתי בשנים האחרונות, ואני מצטער שלא עשיתי זאת לפני שנים. בברכה, דוד הכהן
    דוד הכהן
  • יהודית א.
    כל פעם שאני יוצאת לרחוב ומפחידים אותי, אני חוזרת הביתה, צופה בקורס ונרגעת.
    יהודית א.
  • אני חושבת שכל אחד צריך לעבור קורס כזה... כי הידע שקיבלתי – לא אוכל לקבל אותו בשום מקום אחר.
    אייר ה.
  • אני לא אגזים אם אגיד שהקורסים של רינת מעוז הכי יעילים בחיי. הגישה שלה, השפה שלה והקול שלה דוחפים אותנו למעשים . תודה ילנה
    ילנה א.
  • רינת יקרה, מזה שנתיים אנו מחפשים דירה להשקעה לא הצלחנו להתקדם, לא הצלחנו להחליט היכן לקנות אותה, ולא ידעו איך בכלל נוכל לדעת אם אנחנו קונים במחיר יקר מדי . הקורס שלך מיקד אותנו , הבנו איך לבדוק את מחירי הדירות, מה לשאול, על מה להסתכל, זה בדיוק מה שהיינו צריכים ! אחרי שצפינו בפרק של אפשרויות המימון לדירה, הבנו שאנחנו יכולים בעצם לקנות 2 דירות עם הכסף שלנו – במקום דירה אחת – וזה מה שעשינו : אז אני שמחה לבשר לך שקנינו דירת חדר וחצי , בקרית מוצקין, בסכום של 350,000 ₪. היא מושכרת כבר ב 1600 ₪ ועכשיו אנחנו מתכוונים לקנות דירה נוספת. הקורס הייתה אחת ההשקעות המשתלמות ביותר לנו. תודה רבה רבה. ענבר.
    ענבר
  • הקורס הכי חשוב שעשיתי בחיים... צעד ראשון לשינוי החיים הכלכליים שלי...
    חגית נ.
  • לרינת מעוז שלום, סיימת לעבור על הקורס "סודות הבורסה" בהנחייתך. אני חייב לציין כי למרות שיש לי השכלה וניסיון בתחום הכספים והביטוח, ולמרות שכ-80% מהקורס היו דברים שידעתי, הדרך בה העברת את הקורס, בצורה ברורה, מעניינת ובגובה העיניים, היו בשבילי חוויה מצוינת, וכי את ה-20% מהחומר שלא ידעתי השלמת לי בצורה מרשימה. נראה לי כי זו ההשקעה הטובה ביותר שעשיתי בשנים האחרונות, ואני מצטער שלא עשיתי זאת לפני שנים.  בברכה, דוד הכהן
    דוד הכהן
  • רינת  - אין ספק שאני אדם אחר אחרי הקורסים ! הידע הרב שצברתי, האמון שרינת נטעה בי, ישמש אותי עוד עשרות שנים . כל העיתונים הכלכליים והבלוגים נראים פתאום ידידותיים ומובנים . המון המון תודה ! סאני .ק.
    סאני .ק.

בוא ועשה את הצעד הראשון בדרך לשליטה על הכסף בחיים שלך!

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.